Kundesenteret

Kundesenteret

Å besvare alle typer henvendelser fra kunder enkelt og raskt er viktig for oss i AJ. Kundene kontakter oss via telefon, e-post og chat. I rollen som kundebehandler på vårt kundesenter er det derfor viktig at du evner å lytte til kunden og gi kunden riktig og god informasjon. I ryggen har du hele vår organisasjon og den samlede kompetansen vi har om våre produkter.
 
Det er viktig for oss at du er fremoverlent og evner å betjene våre kunder effektivt, samtidig som du evner å jobbe systematisk og er en god lagspiller.
 

Arbeidsoppgaver:
- Generell kundebehandling med oppfølging av levering, montering og betalinger.
- Betjene våre kunder via telefon, mail og chat.
- Utarbeide mindre tilbud og følge opp disse.
- Mange kunder kontakter oss for å bestille, derfor er det viktig at du har mersalg i tankene og definerer deg som en selger.

Møt våre ansatte

Hero

Hils på Hero, også kalt «hverdagsHero» av våre kunder, en av våre flinke kundebehandlere.
Les mer

Lars Emil

Vi møter Lars Emil, en av våre hyggelig kundebehandler med glimt i øyet.
Les mer

Kamilla

Kamilla jobber som kundebehandler, hun har en smittende latter – og alltid en kaffekopp på skrivebordet.
Les mer

Per

Vi møter Per som jobber på vårt kundesenter. Han har ofte et smil på lur og humoren på plass.
Les mer

Ledige stillinger

Under finner du alle våre ledige stillinger for øyeblikket. Finner du noe som passer deg? Send oss en søknad i dag!

Det er for øyeblikket ingen ledige stillinger, men du kan alltid sende oss en åpen søknad!

Følg oss og bli inspirert på sosiale medier!