Anniken

Møt Anniken, en av våre fantastiske prosjektselgere.
 
Hva er dine viktigste oppgaver og hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut for deg?
Jeg er prosjektselger, og min hovedoppgave er å jobbe opp mot store prosjekter og entreprenører. Arbeidsdagen går ofte ut på å følge opp prosjekter og ha tett dialog med kunder. Jeg reiser også på befaringer og regner på tilbud/anbud, samt utarbeider 3D-skisser som forslag til løsninger på mine kunders behov.
 
Hvor lenge har du jobbet i AJ, og hva vil du si har forandret seg mest siden du begynte?
Jeg har jobbet i AJ siden 2013, og med tiden har vi blitt bedre på å jobbe mer systematisk og benytte oss av gode systemer. Dette har gjort oss mer profesjonelle – både internt og eksternt.
 
Hva var det som virket mest spennende med å begynne å jobbe hos AJ?
For meg var dette en ny utfordring, og jeg elsker å jobbe med salg. I tillegg var det kort vei hjemmefra til jobb.
 
Nevn tre ting på din å-gjøre-liste:
Behovsanalyse - finne frem til riktig løsning på behov hos kunden, yte god service og ha det gøy på jobb!
 
Du får plutselig en fridag. Hva gjør du?
Shopper, vasker hus eller jobber litt.

Følg oss og bli inspirert på sosiale medier!