Møt Jannicke, en av våre dyktige prosjektselgere.
Hva er dine viktigste oppgaver og hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut for deg?
Mine viktigste oppgaver er å tilby kundene våre gode løsninger tilpasset deres behov. På en vanlig dag skifter jeg mellom å snakke med kunder i telefon, nettmøter, gå i fysiske kundemøter, tegne i 3D-programmet vårt og lage tilbud. Det sosiale er også viktig for meg, å smile til alle jeg møter og slå av en prat er en del av en god arbeidsdag.
Mine viktigste oppgaver er å tilby kundene våre gode løsninger tilpasset deres behov. På en vanlig dag skifter jeg mellom å snakke med kunder i telefon, nettmøter, gå i fysiske kundemøter, tegne i 3D-programmet vårt og lage tilbud. Det sosiale er også viktig for meg, å smile til alle jeg møter og slå av en prat er en del av en god arbeidsdag.
Hvor lenge har du jobbet i AJ, og hva vil du si har forandret seg mest siden du begynte?
Jeg startet i AJ Produkter i desember 2021 og forandringer skjer her hver eneste uke. Vi er i stadig utvikling og jobber hele tiden med å forbedre oss på alle områder.
Hva var det som virket mest spennende med å begynne å jobbe hos AJ?
Å jobbe med større kundeprosjekt, veilede kundene og være med å skape gode arbeidsplasser var det som trakk meg til AJ, og også det som kommer til å holde meg her. Det er veldig spennende å få være med i prosessene til kundene når de flytter, pusser opp, eller om de bare trenger en oppgradering i hvordan de jobber.
Du får plutselig en fridag. Hva gjør du?
Da danser jeg, finner en venn å drikke kaffe og vin sammen med. Hører på musikk mens jeg dyrker interiørinteressen min ved å drive med styling. Ser en sær serie som bare jeg vil se, for eksempel om organisering.
Hva har du jobbet med tidligere?
Jeg har jobbet som dansepedagog, instruktør i treningsbransjen og som SOME-ansvarlig i tillegg til markedskoordinator.